Η πανδημία δεν επέτρεψε να μάθουμε αν η Εφές θα έφτανε ως την κατάκτηση του τίτλου στην Ευρωλίγκα μετά από μια εξαιρετική σεζόν που είχε κάνει μέχρι τον Μάρτιο, όταν διακόπηκαν όλα.
Πάντως η τουρκική ομάδα κέρδισε το πρώτο βραβείο marketing από τη διοργάνωση, όπως έγινε γνωστό στην τηλεδιάσκεψη που έγινε μεταξύ των εμπορικών στελεχών την Τετάρτη, με τον Ερυθρό Αστέρα να παίρνει τη δεύτερη θέση και την Φενέρμπαχτσε την τρίτη.
Η Εφές επιβραβεύτηκε για την καμπάνια που έκανε στη διάρκεια της καραντίνας εστιάζοντας στην προστασία της υγείας και την προώθηση των μηνυμάτων για την αντιμετώπιση της έξαρσής της.
Είναι η τέταρτη φορά που η Εφές κερδίζει το εν λόγω βραβείο, μετά το 2010, το 2013 και το 2017, ενώ πέρσι είχε πάρει το ασημένιο μετάλλιο.
.@AnadoluEfesSK gets the gold in Devotion Marketing Awards! #EUROLEAGUEUNITED
— Turkish Airlines EuroLeague (@EuroLeague) July 1, 2020
Avrupa’n?n En Iyi Pazarlama Yapan Kulubu! Tum @EuroLeague ve @EuroCup tak?mlar?n?n dahil oldugu #EuroLeague Devotion #Pazarlama Odulleri’nde bir kez daha Alt?n Odul’un sahibi ve bu odulu dort kez kazanan Avrupa’daki tek kulup olduk! ???? #BenimYerimBuras? pic.twitter.com/IARg12weKP
— Anadolu Efes SK (@AnadoluEfesSK) July 1, 2020
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.