Euroleague

Πρίντεζης: «Ξέραμε ότι αν χάναμε, θα ήταν δύσκολο να παλέψουμε για την οκτάδα»

Στα μηδενικά περιθώρια που είχε ο Ολυμπιακός πριν το παιχνίδι με τη Βαλένθια αναφέρθηκε ο Γιώργος Πρίντεζης.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την τεράστια σημασία που είχε για τον Ολυμπιακό το να φύγει με το διπλό από τη Βαλένθια υπογράμμισε ο Γιώργος Πρίντεζης.

«Δεν ήταν εύκολο για εμάς. Ήταν ένας τελικός και το ξέραμε ότι αν χάναμε θα ήταν πολύ δύσκολο να παλέψουμε για την οκτάδα», ανέφερε ο εκ των αρχηγών των Πειραιωτών στη NOVA. Και κατέληξε:

«Πρέπει να βελτιώσουμε το παιχνίδι μας και να είμαστε καλύτεροι. Έρχονται σημαντικά παιχνίδια. Πρέπει να συνεχίσουμε. Είναι μεγάλη η σεζόν και πρέπει να παλέψουμε».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x