Euroleague

Σιμόν: «Πάντα δύσκολα στο ΟΑΚΑ»

Χαρούμενος για τη νίκη της Εφές, δεδομένου ότι πάντα δυσκολεύεται στο ΟΑΚΑ με τον Παναθηναϊκό, δήλωσε ο Κρούνοσλαβ Σιμόν.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η Εφές κατάφερε για πρώτη φορά μετά από 13 ολόκληρα χρόνια να φύγει με το διπλό από το ΟΑΚΑ (77-80) εξέφρασε ο Κρούνοσλαβ Σιμόν.

Ο Κροάτης φόργουορντ δεν ξέχασε τις παραδοσιακές δυσκολίες που αντιμετώπιζε η ομάδα του εκτός έδρας με τον Παναθηναϊκό και ανέφερε λακωνικά μετά τη λήξη του αγώνα:

«Είναι πάντα δύσκολα στο ΟΑΚΑ. Νιώθω καλά, βοηθάω την ομάδα μου και ελπίζω να συνεχίσω έτσι».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x