Euroleague

Ο κόσμος έδωσε ώθηση για το πλεονέκτημα

Οι φίλαθλοι των «αιωνίων» έσπρωξαν τις ομάδες τους στο πλεονέκτημα έδρας. Δεύτερος ο Παναθηναϊκός, έβδομος ο Ολυμπιακός στην κατάταξη. Το sportfm.gr έχει τα στοιχεία.

Η αυλαία της κανονικής περιόδου έπεσε και η παρουσία των «αιωνίων» κρίνεται πετυχημένη. Ο κόσμος τους έκανε το καθήκον του και έδωσε την απαιτούμενη ώθηση.

Ο Παναθηναϊκός τερμάτισε δεύτερος σε εισιτήρια έχοντας 12.298 κατά μέσο όρο, σχεδόν δύο χιλιάδες παραπάνω σε σχέση με πέρσι (10.312), που ήταν τέταρτος. Μεγαλύτερη προσέλευση είχε μόνο η Ζαλγκίρις με 13.450 ανά αγώνα. Το ρεκόρ του «τριφυλλιού» φέτος ήταν τα 17.734 εισιτήρια στην αναμέτρηση με την ΤΣΣΚΑ.

Ο Ολυμπιακός κατετάγη έβδομος στη λίστα με 8.209 ανά αγώνα έχοντας δώσει ένα ματς στο Ηράκλειο και ένα… Μεγάλη Παρασκευή. Πέρσι ήταν ένατος στη λίστα αλλά με 9.024 θεατές κατά μέσο όρο. Η μεγαλύτερη προσέλευση σε αγώνα του Ολυμπιακού ήταν οι 11.501 θεατές στο παιχνίδι με τη Ρεάλ.

Αναλυτικά η κατάταξη (μέσος όρος-συνολικά εισιτήρια βάσει των στοιχείων της Ευρωλίγκας):
Ζαλγκίρις: 13.450 (201.762)
Παναθηναϊκός: 12.298 (184.477)
Μπασκόνια: 11.290 (169.356)
Μακάμπι: 10.743 (161.150)
Φενέρμπαχτσε: 10.669 (160.040)
Ρεάλ: 9.780 (146.713)
ΤΣΣΚΑ Μόσχας: 8.269 (124.043)
Ολυμπιακός: 8.209 (123.142)
Αρμάνι Μιλάνο: 7.497 (112.462)
Μάλαγα: 7.272 (109.080)
Βαλένθια: 6.753 (101.928)
Ερυθρός Αστέρας: 6.276 (94.151)
Μπάμπεργκ: 6.187 (92.187)
Χίμκι: 5.619 (84.288)
Μπαρτσελόνα: 5.264 (78.962)
Αναντολού Εφές: 3.920 (58.806)

Επιμέλεια: Χρήστος Ρομπόλης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x