Euroleague

Τζέιμς: «Σέβομαι τον Ολυμπιακό - Είμαι ανταγωνιστικός, αλλά δεν νιώθω μεγαλύτερος από κανέναν»

Τη δική του εξήγηση για την τελευταία φάση του αγώνα με τον Ολυμπιακό (εξαιτίας της οποίας προκλήθηκε ένταση μεταξύ του ίδιου και παικτών των Πειραιωτών) έδωσε ο Μάικ Τζέιμς.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την όποια παρεξήγηση δημιουργήθηκε μετά τη λήξη του αγώνα με τον Ολυμπιακό θέλησε να λύσει ο Μάικ Τζέιμς.

Με ποστάρισμά του στο twitter, ο Αμερικανός άσος αναφέρθηκε στην ένταση που προκλήθηκε μεταξύ του ίδιου και παικτών των «ερυθρόλευκων».

Ξεκαθάρισε λοιπόν ότι δεν επρόκειτο σε καμία περίπτωση για ασέβεια προς τον αντίπαλο και εξήγησε για ποιον λόγο πήρε το τελευταίο σουτ.

Συγκεκριμένα, το μήνυμα του Τζέιμς αναφέρει:

«Έχω όλον τον σεβασμό για τον Ολυμπιακό και τους φιλάθλους του. Στην τελευταία φάση ένιωσα ότι μου έγινε φάουλ και φώναζα γι’ αυτό, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι το παιχνίδι είχε τελειώσει και δεν είχε σημασία. Είμαι ανταγωνιστικός και πάντα ανταγωνίζομαι, αλλά ποτέ δεν θέλω να το κάνω να φαίνεται σαν να είμαι μεγαλύτερος από οποιονδήποτε».


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x