Euroleague

Τζέιμς: «Θα επέστρεφα στον Παναθηναϊκό»

Με νοσταλγία για το πέρασμά του από τον Παναθηναϊκό μίλησε ο Μάικ Τζέιμς. Χαρακτήρισε τους «πράσινους» οικογένειά του και παραδέχθηκε ότι θα επέστρεφε για να φορέσει ξανά τη φανέλα τους.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το «δέσιμό» του με τον Παναθηναϊκό έδειξε για ακόμα μια φορά ο Μάικ Τζέιμς.

Καλεσμένος στη live εκπομπή της Ευρωλίγκας στο instagram και συνομιλώντας με τον Σέι Λάρκιν, ο Αμερικανός κλήθηκε ν’ απαντήσει αν θα έπαιζε ξανά σε κάποια από τις πρώην ομάδες του.

Απάντησε με θέρμη λοιπόν για τους «πράσινους», λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Αν πήγαινα να παίξω σε μια από τις ομάδες που έχω αγωνιστεί στο παρελθόν, εκτός της ΤΣΣΚΑ, θα πήγαινα στον Παναθηναϊκό. Λατρεύω την Αθήνα και ο Παναθηναϊκός είναι σαν οικογένειά μου».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x