Euroleague

Χάκετ: «Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε κάτι»

Ο Ντάνιελ Χάκετ παραδέχτηκε πως ο Ολυμπιακός ήταν κακός απέναντι στην Εφές, αλλά δεν θορυβείται εν όψει του δύσκολου ομίλου στο Top 16.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παρά την κακή εμφάνιση του Ολυμπιακού και την ήττα από την Εφές, ο Ντάνιελ Χάκετ δεν έδειξε να ανησυχεί εν όψει του Top 16.

«Απόψε είχαμε πρόβλημα στα ριμπάουντ. Πλέον ο Ολυμπιακός μπαίνει στο Top 16, εκεί όπου θα βρει απέναντι του τις καλύτερες ομάδες της Euroleague. Είμαι σίγουρος ότι η ομάδα μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις. Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε κάτι. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα και τους συμπαίκτες μου», τόνισε ο Ιταλός γκαρντ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x