Ευρώπη

Διέσυρε την Άλμπα στην πρεμιέρα των playoffs η Ουλμ!

Με ένα τέταρτο δεκάλεπτο «φωτιά» η Ουλμ συνέτριψε 88-64 την Άλμπα, μέσα στο Βερολίνο, στην πρεμιέρα των playoffs του γερμανικού πρωταθλήματος!
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με ένα δυνατό… χαστούκι έκανε πρεμιέρα στα playoffs του γερμανικού πρωταθλήματος η Άλμπα, γνωρίζοντας τη συντριβή 88-64 από την Ουλμ, μέσα στο Βερολίνο!

Κλειστό ήταν το ματς για τρία δεκάλεπτα, με την ομάδα του Άντον Γκαβέλ να κάνει εντυπωσιακό τέταρτο, έχοντας επιμέρους σκορ 30-10!

Κορυφαίοι για την Ουλμ οι δύο Βραζιλιάνοι της. Ο Γιάγκο ντος Σάντος τελείωσε την αναμέτρηση με 24 πόντους, ενώ ο Μπρούνο Καμπόκλο είχε 16π.

Από την Άλμπα, ξεχώρισαν οι Γιοχάνες Τίμαν και Μαόντο Λο με 11π. και 10π. αντίστοιχα.

Τα δεκάλεπτα: 17-19, 44-42, 54-58, 64-88

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x