Ευρώπη

Αναβλήθηκε το Βιλερμπάν-Μονακό λόγω κορονοϊού

Το ντέρμπι κορυφής της γαλλικής λίγκας αναβλήθηκε.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την αναβολή της αναμέτρησης της Βιλερμπάν με τη Μονακό που ήταν προγραμματισμένη για σήμερα αναβλήθηκε λόγω… κορονοϊού.

Η γαλλική κυβέρνηση αποφάσισε να προβεί σε μέτρα για την δημόσια υγεία και ανέβαλε όλες τις αναμετρήσεις στις οποίες αναμένονται πάνω από 5.000 θεατές στον ίδιο χώρο.

Το ντέρμπι κορυφής της γαλλικής λίγκας θα διεξαχθεί σε νέα ημερομηνία που θα οριστεί προσεχώς.


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x