Ευρώπη

Αποχαιρέτησε τον Τάις η Μονακό-Πηγαίνει στη Βιλερμπάν

Η Μονακό αποχαιρέτησε τον Ντάνιελ Τάις.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παρελθόν και τυπικά για τη Μονακό αποτελεί ο Ντάνιελ Τάις. Το συμβόλαιο του Γερμανού σέντερ έληξε και θα συνεχίσει την καριέρα του στη Βιλερμπάν.

Ο 34χρονος άσος κατέκτησε φέτος πρωτάθλημα, Κύπελλο και Λιγκ Καπ με τη Μονακό έχοντας 9,7 πόντους, 5 ριμπάουντ και 12,2 στην αξιολόγηση κατά μέσο όρο στην Ευρωλίγκα.

«Μετά από ενάμιση χρόνο στη Μονακό, ο Ντάνιελ Τάις αποχαιρετά τη Μονακό. Όλο το κλαμπ ευχαριστεί τον Γερμανό σέντερ για την αφοσίωσή του, και του εύχεται το καλύτερο για την συνέχεια της καριέρας του. Ευχαριστούμε Ντάνιελ», αναφέρει το μήνυμα της Μονακό.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x