Ευρώπη

Νοκ άουτ τρεις εβδομάδες ο Ντιλέινι!

Εκτός αγωνιστικής δράσης για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες θα μείνει ο Μάλκολμ Ντιλέινι, όπως ανακοίνωσε η Αρμάνι Μιλάνο!
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με πρόβλημα αποχώρησε από το νικηφόρο ματς της Αρμάνι κόντρα στη Βιλερμπάν ο Μάλκολμ Ντιλέινι.

Ο Αμερικανός γκαρντ ταλαιπωρείται από μία θλάση στον αριστερό του μηρό και σύμφωνα με την ενημέρωση από την ομάδα του Μιλάνου αναμένεται να μείνει εκτός για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες.

Ο Έτορε Μεσίνα, λοιπόν, θα στερηθεί τις υπηρεσίες του Ντιλέινι για σημαντικό χρονικό διάστημα και μένει να φανεί εάν θα είναι έτοιμος για το ματς με τον Ολυμπιακό, που είναι προγραμματισμένο για τις 26 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκας.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x