Ευρώπη

Αταμάν: «Ήμασταν απαράδεκτοι»

Ο προπονητής της Εφές δεν χαρίστηκε στους παίκτες του για την κακή εικόνα και την βαριά ήττα από την Μπάνβιτ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δύο μέρες μετά τη νίκη επί της Άλμπα στην παράταση, η Αναντολού Εφές έπεσε θύμα έκπληξης χάνοντας με το βαρύ 84-66 για το τουρκικό πρωτάθλημα. Ο Εργκίν Αταμάν δεν δίστασε να καυτηριάσει δημόσια την κάκιστη εμφάνιση της ομάδας του.

«Η εικόνα που παρουσιάσαμε και η έλλειψη πάθους ήταν κάτι απαράδεκτο. Μπράβο στην Μπαντίρμα, γιατί έπαιξε με διάθεση και ποιότητα, σε αντίθεση με μας. Η κούραση δεν αποτελεί δικαιολογία για μας, σε καμία περίπτωση. Η απουσία κάποιων παικτών (σ.σ. Λάρκιν, Μπομπουά, Σίμον) διέλυσε όλο μας το παιχνίδι», ανέφερε εμφανώς εκνευρισμένος ο Αταμάν.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x