Η Βιλερμπάν την επόμενη χρονιά αναμένεται να έχει ένα από τα μεγαλύτερα μπάτζετ της Ευρώπης και οι Γάλλοι έχουν ξεκινήσει ήδη την απαραίτητη αναδιάρθρωση στο ρόστερ τους.
Τελευταία τους κίνηση αποτελεί η λύση της συνεργασίας τους με τον Γάλλο σέντερ Μπαστιάν Βοτιέ, με τον ίδιο να αποχωρεί από τη Λυών και να μεταβαίνει στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Μπιλμπάο.
Υπενθυμίζεται πως ο Βοτιέ αποκτήθηκε από τη Βιλερμπάν τη σεζόν 2025-2026, σημειώνοντας σε 38 συμμετοχές στην Ευρωλίγκα 5.7 πόντους και 2.7 ριμπάουντ.
Η ανακοίνωση της ομάδας
«Όλος ο σύλλογος ευχαριστεί τον Βοτιέ για τη συνέπεια και τον επαγγελματισμό του καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν και του εύχεται κάθε δυνατή επιτυχία με τον επόμενο σύλλογό του, τη Μπιλμπάο».
Merci Bastien ??
— LDLC ASVEL (@LDLCASVEL) June 26, 2026
L’ensemble du club remercie Vautier pour son engagement et son professionnalisme tout au long de la saison et lui souhaite toute la reussite possible avec son prochain club, Bilbao. pic.twitter.com/1mzapoayf1
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






