Ευρώπη

Άνετος μετά το ΣΕΦ ο Ερυθρός Αστέρας

Χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα και έχοντας τον έλεγχο, ο Ερυθρός Αστέρας νίκησε 81-74 τη Μόρναρ για την Αδριατική λίγκα, μετά το «διπλό» στο ΣΕΦ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με… φόρα από τη νίκη επί του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ, ο Ερυθρός Αστέρας επικράτησε 81-74 της Μόρναρ, για τη 13η σερί του νίκη στην Αδριατική λίγκα που τον διατηρεί στην κορυφή (15-1).

Πρώτος σκόρερ για τους «ερυθρόλευκους» ήταν ο Νταβιντόβατς με 19 πόντους και 5 ριμπάουντ, με τον Λάζιτς να είχε 13π. και τον Κάλινιτς 11π.

Τα δεκάλεπτα: 22-19, 41-38, 61-50, 81-74

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x