Ευρώπη

Τέλος από τον Ερυθρό Αστέρα ο Κάνααν

Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε τη λήξη της συνεργασίας του με τον Αϊζέια Κάνααν, ο οποίος ψάχνει πλέον τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τίτλοι τέλους μπήκαν στη συνεργασία του Αϊζέια Κάνααν με τον Ερυθρό Αστέρα, καθώς η ομάδα του Βελιγραδίου ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Αμερικανός γκαρντ δεν θα βρίσκεται στο ρόστερ της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Ο 35χρονος άσος, που αγωνίστηκε στον Ολυμπιακό από το 2022 έως το 2024 πριν μετακομίσει στη Σερβία, ολοκληρώνει την παρουσία του στους «ερυθρόλευκους» του Βελιγραδίου έπειτα από δύο χρόνια.

Η δεύτερη σεζόν του στον σύλλογο σημαδεύτηκε από σοβαρό τραυματισμό, καθώς υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού στο αριστερό γόνατο κατά τη διάρκεια του Super Cup της VTB απέναντι στην Ντουμπάι, στις 29 Σεπτεμβρίου 2025.

Την αγωνιστική περίοδο 2024-25 ο έμπειρος γκαρντ κατέγραψε στην Ευρωλίγκα κατά μέσο όρο 10 πόντους, με ποσοστό 38,3% στα τρίποντα, ενώ πρόσθεσε 1,3 ριμπάουντ και 1,2 ασίστ ανά αγώνα.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x