Ευρώπη

Ένα μήνα «νοκ άουτ» ο Σβεντ

Πρόβλημα με τον Αλεξέι Σβεντ προέκυψε την Πέμπτη στη Χίμκι, αφού ο Ρώσος διεθνής γκαρντ θα μείνει εκτός παρκέ για τον επόμενο μήνα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μεγάλη ατυχία με τον Αλεξέι Σβεντ και τη Χίμκι. Ο διεθνής Ρώσος γκαρντ έσπασε το δάχτυλό του στην αναμέτρηση με τη Βιλερμπάν για την 32η αγωνιστική της Ευρωλίγκας, όπως έδειξαν οι εξετάσεις που υποβλήθηκε, οπότε θα αναγκαστεί να μείνει εκτός παρκέ για τον επόμενο μήνα.

Έτσι, θα χάσει τα κρίσιμα ματς της κανονικής περιόδου της VTB League.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x