Λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Τουρκίας και την ολοκλήρωση της σεζόν, η Φενέρμπαχτσε γυρνά σελίδα και προχωρά στον σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς.
Ημέρα αποχωρήσεων η σημερινή για τον σύλλογο της Κωνσταντινούπολης, καθώς η ομάδα του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους ανακοίνωσε το «διαζύγιο» με συνολικά τέσσερις παίκτες!
Ο λόγος για τους Μπράντον Μπόστον Τζούνιορ, Αρμάντο Μπέικοτ, Αρτούρ Ζάγκαρς και Τζίλσον Μπάνγκο, τους οποίους και ευχαρίστησε η Φενέρ για την παρουσία τους και την προσφορά τους στον σύλλογο.
Θυμίζουμε πως πριν από μερικές ημέρες η Φενέρ αποχαιρέτησε τους Κεμ Μπιρτς και Ντεβόν Χολ, ενώ, βρίσκεται πολύ κοντά στην απόκτηση των Σέιβον Σιλντς, Μπράξτον Κι, όπως και στη «βόμβα» της απόκτησης του Σέιν Λάρκιν!
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






