Παίκτης της Τόφας Μπούρσα έγινε την Κυριακή ο Τζερόμ ΜακΝις. Η νέα ομάδα του Μάσιμο Καντσελιέρι ανακοίνωσε την απόκτηση του Αμερικανού διαγώνιου, πρώην του ΠΑΟΚ το 2023-2024, ώστε να συναντηθεί με τον Μάσιμο Καντσελιέρι, ο οποίος πήγε στον «δικέφαλο» λίγο καιρό αργότερα.
Ο ΜακΝις αγωνιζόταν στη Σολέ τα δύο τελευταία χρόνια κι αντιμετώπισε με τη γαλλική ομάδα τους «ασπρόμαυρους» στα ημιτελικά του περυσινού FIBA Europe Cup, ενώ με τους Θεσσαλονικείς στη θητεία του στον ΠΑΟΚ αντιμετώπισε τον Ιταλό τεχνικό στη διοργάνωση.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






