Παραμένει στο «τιμόνι» της Μπασκόνια ο Πάολο Γκαλμπιάτι. Η ομάδα της Βιτόρια ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Ιταλό τεχνικό για τον επόμενο χρόνο, ώστε να συνεχίσει το έργο που άρχισε τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Ο Γκαλμπιάτι κατέκτησε το Copa Del Rey στοF4 της διοργάνωσης, αλλά τερμάτισε στη 18η θέση της Ευρωλίγκας.
Juntos seguiremos construyendo ???? pic.twitter.com/NXxVwFMPLx
— Kosner Baskonia (@Baskonia) June 25, 2026
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






