Ευρώπη

Πήρε Ογκμπέιντε η Ρετζιάνα

Στη Ρετζιάνα θα αγωνιστεί την επόμενη σεζόν ο Ντέρεκ Ογκμπέιντε, όπως ανακοίνωσε το Σάββατο η ομάδα του Δημήτρη Πρίφτη.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παίκτης της Ρετζιάνα έγινε το Σάββατο ο Ντέρεκ Ογκμπέιντε. Ο Νιγηριανός, πρώην σέντερ του ΠΑΟΚ τη σεζόν 2021-2022, συμφώνησε με την ομάδα που κοουτσάρει ο Δημήτρης Πρίφτης για τον επόμενο χρόνο.

Ο 29χρονος Αφρικανός ξεκίνησε την ευρωπαϊκή καριέρα του από την ΑΕΚ Λάρνακας κι, εκτός του «δικεφάλου», έχει αγωνιστεί σε δέκα διαφορετικές ομάδες.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x