Ευρώπη

Σούπερ πρόκριση του Ολυμπιακού στην Ευρωλίγκα γυναικών!

Θρυλική πρόκριση! Ο Ολυμπιακός επικράτησε 47-46 της Βίσλα μέσα στην Πολωνία με «χρυσό» καλάθι της Παυλοπούλου στο τέλος και σφράγισε εισιτήριο για τους ομίλους της Ευρωλίγκας γυναικών.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Προκρίθηκε στους ομίλους της Ευρωλίγκας γυναικών ο Ολυμπιακός!

Οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν 47-46 της Βίσλα μέσα στην Πολωνία και σε συνδυασμό με την ισοπαλία της πρώτης αναμέτρησης στο ΣΕΦ, εξασφάλισε εισιτήριο για την τελική φάση της διοργάνωσης.

«Χρυσό» καλάθι σημείωσε η Παυλοπούλου (6 πόντους, 5 ριμπάουντ, 3 ασίστ) 3 δέκατα πριν το φινάλε, δίνοντας προβάδισμα στην ομάδα του Πειραιά στο... κατάλληλο σημείο. Η Σπυριδοπούλου με 12 πόντους ήταν πρώτη σκόρερ και η Τζόνσον εκτός από 6, είχε και 9 ριμπάουντ.

Οι παίκτες του Γιώργου Παντελή έλεγχαν απολύτως την κατάσταση σχεδόν σε ολόκληρη τη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου και κατάφεραν να σφραγίσουν την ανωτερότητά τους με το +7 (21-28) με το οποίο πήγαν στην ανάπαυλα.

Στο δεύτερο μέρος, η ομάδα της Πολωνίας αντέδρασε, βελτίωσε την εικόνα της και κατάφερε να κάνει ντέρμπι την αναμέτρηση. Ειδικά προς το φινάλε της τρίτης περιόδου και έπειτα. Μείωσαν σε 36-39 και στην τέταρτη περίοδο έγινε… μάχη. Η Βίσλα μάλιστα βρέθηκε και στο +3 σε μια… κρίσιμη στροφή της αναμέτρησης, καθώς έγινε το 46-43 στα 48’’ πριν το φινάλε. Ωστόσο, ο Ολυμπιακός δεν πανικοβλήθηκε, μείωσε σε 46-45 στα 33’’ με τη Σωτηρίου, προτού η Παυλοπούλου… αφήσει στον τόπο τη Βίσλα.



Τα δεκάλεπτα: 14-18, 21-28, 36-39, 46-47

Βίσλα (Σέβτσικ): Κάναντα 14, Μούγιοβιτς, Αραούχο 6 (2), Μάνσο 17, Ράσελ 9, Κόντε, Γιακούμπιουικ, Ορόζοβα.

Ολυμπιακός (Παντελάκης): Τζόνσον 6 (9 ριμπ.), Κοσμά, Παυλοπούλου 6 (5 ριμπ., 3 ασ.), Σωτηρίου 9, Σπυριδοπούλου 12 (4), Αυτζή 3 (1), Λίτσι, Μάζιτς 4 (7 ριμπ.), Σταμάτη, Τόμας 7.

inner
inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x