Ευρώπη

Στη Χαλκίδα το Ολυμπιακός-Μονπελιέ

Στο κλειστό της Κανήθου θα διεξαχθεί η πρώτη αναμέτρηση του Ολυμπιακού κόντρα στη Μονπελιέ στις 25 Σεπτεμβρίου για τα προκριματικά της Ευρωλίγκας μπάσκετ γυναικών.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο κλειστό της Χαλκίδας θα υποδεχτεί ο Ολυμπιακός τη Μονπελιέ στις 25 του μήνα στις 18:30 στην πρώτη μεταξύ τους αναμέτρηση για τα προκριματικά της Ευρωλίγκας μπάσκετ γυναικών, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η FIBA.

Οι «ερυθρόλευκες» είχαν αγωνιστεί δύο φορές στη Χαλκίδα την περασμένη σεζόν για τους ομίλους της κορυφαίας τη τάξει ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης κόντρα στη Φενέρμπαχτσε και τη Σοπρόν.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x