Ευρώπη

Την… πάτησε από την Ουλμ η Μπάγερν!

Με το… αριστερό μπήκε η Μπάγερν στην επανέναρξη του πρωταθλήματος, καθώς η Ουλμ τη νίκησε 95-85 μέσα στο Μόναχο!
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μία εντυπωσιακή Ουλμ στο τέταρτο δεκάλεπτο δεν άφησε πολλά περιθώρια αντίδρασης στην Μπάγερν Μονάχου, την οποία νίκησε 95-85, στην πρώτη ημέρα της επανέναρξης του πρωταθλήματος, για τον πρώτο όμιλο.

Η ομάδα του Γιάκα Λάκοβιτς έφτασε στο +10 (72-62) στο 33’ και έκτοτε είχε τον έλεγχο, με τον Χάρβεϊ να ήταν πρώτος σκόρερ με 21 πόντους και τον Κλεπέιζ να είχε 17π.

Από τους Βαυαρούς, ξεχώρισε ο Λούτιτς με 23 πόντους και 8 ριμπάουντ και ο Τσίπσερ με 16π.

Τα δεκάλεπτα: 20-18, 40-41, 58-62, 85-95

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x