Ευρώπη

Τσόβιτς: «Στα 2,3 εκατ. ευρώ η ζημιά του Ερ. Αστέρα από την πανδημία»

Ο πρόεδρος του Ερυθρού Αστέρα μίλησε για τις συνέπειες της πανδημίας στο ταμείο του συλλόγου.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τον έντονο προβληματισμό του για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο Ερυθρός Αστέρας εξέφρασε ο Νεμπόισα Τσόβιτς.

«Οι άμεσες ζημιές φτάνουν περίπου τα 2,3 εκατ. ευρώ. Περιμένουμε βοήθεια από την Πολιτεία για την επόμενη σεζόν. Μέχρι τώρα δεν είμαι ευχαριστημένος σε αυτό το κομμάτι. Η επόμενη σεζόν συνοδεύεται από συγκεκριμένες συνθήκες», ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος του συλλόγου.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x