Ευρώπη

Χάνει ξανά Βιλντόσα η Μπασκόνια!

Στα… πιτς για τουλάχιστον δύο εβδομάδες θα μείνει ο Λούκα Βιλντόσα, καθώς επανήλθε το πρόβλημα στον ώμο για τον γκαρντ της Μπασκόνια!
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νέο πρόβλημα στην Μπασκόνια με τον Λούκα Βιλντόσα.

Ο Αργεντινός γκαρντ αισθάνθηκε ξανά ενοχλήσεις στον ώμο του και έτσι αποφασίστηκε να μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για τις επόμενες δύο εβδομάδες και στη συνέχεια να επανεκτιμηθεί η κατάστασή του.

Μάλιστα, τα πρώτα νέα δεν είναι πολύ ενθαρρυντικά για τον διεθνή γκαρντ, ο οποίος ενδεχομένως να χάσει και το ματς με τον Ολυμπιακό, στα τέλη Γενάρη (30/1).

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x