Ευρώπη

Χωρίς κόσμο τα ματς και στο πρωτάθλημα μπάσκετ του Ισραήλ

Η Winner League θα συνεχιστεί, αλλά χωρίς κόσμο…
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την απόφαση να διεξαχθούν μεν κανονικά, αλλά κεκλεισμένων των θυρών οι αγώνες της 22ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος μπάσκετ Ισραήλ πήρε η λίγκα.

Τα παιχνίδια θα διεξαχθούν 14, 15 και 16 Μαρτίου και το πρόγραμμα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις αναμετρήσεις Μακάμπι Τελ Αβίβ-Μακάμπι Ασντόντ και το Χάποελ Ιερουσαλήμ-Μακάμπι Ρισόν.


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x