Ελλάδα

Α1: «Κατακόκκινος ο ουρανός του ΣΕΦ»

Πάλι αποφάσισε να καινοτομήσει η ΚΑΕ Ολυμπιακός. Οι «ερυθρόλευκοι» ανακοίνωσαν την Τετάρτη την τοποθέτηση στην οροφή του ΣΕΦ του REDSKY, ενός ειδικού ηλεκτρονικού πίνακα προβολής μηνυμάτων και εικόνων, που θα εμφανίζεται σε κάθε αγώνα των Πειραιωτών στο φαληρικό στάδιο.

Πάλι αποφάσισε να καινοτομήσει η ΚΑΕ Ολυμπιακός. Οι «ερυθρόλευκοι» ανακοίνωσαν την Τετάρτη την τοποθέτηση στην οροφή του ΣΕΦ του REDSKY, ενός ειδικού ηλεκτρονικού πίνακα προβολής μηνυμάτων και εικόνων, που θα εμφανίζεται σε κάθε αγώνα των Πειραιωτών στο φαληρικό στάδιο.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση: «Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ καινοτομεί και πρωτοπορεί, για άλλη μια φορά, στον τομέα του marketing! Στο πλαίσιο της στρατηγικής και του σχεδιασμού, ενός από τα καλύτερα, προγράμματος marketing στην Ευρώπη, η διέυθυνση Marketing της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ τοποθετεί στην οροφή του ΣΕΦ έναν ειδικό ηλεκτρονικό πίνακα προβολής μηνυμάτων και εικόνων, το επονομαζόμενο REDSKY, το οποίο θα συνοδεύει, πλέον, τους φιλάθλους του Ολυμπιακού σε κάθε αγώνα της ομάδας μας.

Το επονομαζόμενο REDSKY, το οποίο θα ξεκινήσει την ‘πιλοτική’ λειτουργία του από τον αγώνα της ομάδας μας με την ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΙΛΑΝΟ, την Πέμπτη 5 Μαρτίου, θα αποτελέσει ένα καινούργιο μέσο προβολής των μηνυμάτων των χορηγών της ομάδας μας, καθώς και ένα μέσο επικοινωνίας με τους φιλάθλους μας, διασκέδασης και ψυχαγωγίας τους!

Ο διευθυντής Marketing & Εμπορικής Ανάπτυξης της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ κ. Νίκος Λεπενιώτης, δήλωσε πως: «Το σχεδιάζουμε αρκετό καιρό και θέλαμε, πραγματικά, να δημιουργήσουμε, από τη μία πλευρά, μια διαφορετική αίσθηση ψυχαγωγίας και ατμόσφαιρας στους φιλάθλους μας και, από την άλλη πλευρά, άλλο ένα σημαντικό marketing tool για την προβολή των χορηγών μας και των μηνυμάτων τους, σε μια ξεχωριστή, όμως, διάσταση. Πρόκειται για μια μοναδική καινοτομία και μια κατασκευή, η οποία δε χρησιμοποιείται σε γήπεδα μπάσκετ, παρά μόνο σε συναυλιακούς χώρους του εξωτερικού. Αποτελείται από συστήματα τεχνολογίας led με διάμετρο έξι μέτρων και ύψος, σχεδόν, τεσσάρων μέτρων σε κυκλική μορφή, στα οποία θα προβάλλονται video, μηνύματα, συνθήματα κλπ. Με την τοποθέτηση του REDSKY, το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας θα είναι το μοναδικό ελληνικό γήπεδο με τέτοια συσκευή στην οροφή του και ο Ολυμπιακός η μοναδική ομάδα μπάσκετ στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί και ενσωματώνει ένα τόσο σημαντικό και αποδοτικό εργαλείο στο πρόγραμμα marketing, γεγονός που προσδίδει, πλέον, σημαντική προστιθέμενη αξία σε όλους τους χορηγούς, που συμμετέχουν στο πρόγραμμά μας».

Λίγη υπομονή, λοιπόν, και από τους ερχόμενους αγώνες της ομάδας μας, τα μάτια όλων θα είναι στραμμένα ψηλά στον ουρανό του ΣΕΦ, εκεί που θα φτάσει και η ομάδα μας, στο κατακόκκινο REDSKY»!!

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x