Ελλάδα

ΑΕΚ-Ολυμπιακός στα εγκαίνια του "Γ. Μόσχος" (video)

Το 1989 η ΑΕΚ έκανε εγκαίνια στο νέο της κλειστό. Το "Γεώργιος Μόσχος", εις μνήμην του παλιού μεγάλου της άσου, άνοιγε τις πύλες του σε ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το 1989 η ΑΕΚ έκανε εγκαίνια στο νέο της κλειστό. Το "Γεώργιος Μόσχος", εις μνήμην του παλιού μεγάλου της άσου, άνοιγε τις πύλες του σε ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Δείτε το θέμα με video στο sday.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x