Ελλάδα

Βουγιούκας: «Εκμεταλλεύτηκε τα λάθη μας»

Στα λάθη στα οποία υπέπεσαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού και τα οποία εκμεταλλεύτηκαν οι αντίστοιχοι του Ολυμπιακού απέδωσε την ήττα στο πρώτο παιχνίδι των τελικών της Α1, ο Ίαν Βουγιούκας. Ο σέντερ των «πράσινων» μίλησε και για το δεύτερο παιχνίδι των δύο ομάδων, καλώντας τους φιλάθλους του «τριφυλλιού» να είναι… φιλόξενοι.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στα λάθη στα οποία υπέπεσαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού και τα οποία εκμεταλλεύτηκαν οι αντίστοιχοι του Ολυμπιακού απέδωσε την ήττα στο πρώτο παιχνίδι των τελικών της Α1, ο Ίαν Βουγιούκας.

Ο σέντερ των «πράσινων» μίλησε και για το δεύτερο παιχνίδι των δύο ομάδων, καλώντας τους φιλάθλους του «τριφυλλιού» να είναι… φιλόξενοι.

«Ο Ολυμπιακός έβγαλε στο παρκέ τεράστια αποθέματα ενέργειας. Εκμεταλλεύτηκε τα λάθη μας και μας τιμώρησε», ήταν το σχόλιο του Βουγιούκα » για το ματς που πρόσθεσε για το ματς της Πέμπτης: «Ελπίζω με τον κόσμο μας στο ΟΑΚΑ να ισοφαρίσουμε τη σειρά σε 1-1. Και εύχομαι, επίσης, οι φίλαθλοί μας να τηρήσουν τους κανόνες φιλοξενίας».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x