Ελλάδα

Γλέντι στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού (video)

Αμέσως μετά τη λήξη του πέμπτου τελικού και τη νίκη επί του Παναθηναϊκού, οι παίκτες του Ολυμπιακού έφυγαν για τα αποδυτήρια του ΣΕΦ και εκεί το γλέντησαν με την καρδιά τους. Οι ερυθρόλευκοι γιόρτασαν με σαμπάνιες την κατάκτηση του πρωταθλήματος μετά απο 15 χρόνια!
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αμέσως μετά τη λήξη του πέμπτου τελικού και τη νίκη επί του Παναθηναϊκού, οι παίκτες του Ολυμπιακού έφυγαν για τα αποδυτήρια του ΣΕΦ και εκεί το γλέντησαν με την καρδιά τους.

Οι ερυθρόλευκοι γιόρτασαν με σαμπάνιες την κατάκτηση του πρωταθλήματος μετά απο 15 χρόνια!

Δείτε το βίντεο:


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x