Μετά τον Μορίς Χάμπτον, έφτασε η ώρα να ενσωματωθεί στις προπονήσεις του Ηλυσιακού και ο Ερνεστ Σκοτ. Ο Αμερικανός φόργουορντ έφτασε στην Αθήνα από το βράδυ της Δευτέρας, έχοντας ταλαιπωρηθεί από ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε παλιότερα.
Όμως, οι ιθύνοντες της «κιτρινόμαυρης» ΚΑΕ διευθέτησαν το θέμα και ο παίκτης εγκαταστάθηκε στο νέο του διαμέρισμα.
Την Τετάρτη στις 17:15, έχει προγραμματιστεί ο αγιασμός, ενόψει της έναρξης της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






