Ελλάδα

Αγιασμός για τον Άρη

Την Παρασκευή το απόγευμα, στο Αλεξάνδρειο, πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την ομάδα μπάσκετ του Άρη. Το «παρών» έδωσαν οι παίκτες, το τεχνικό τιμ, η διοίκηση και οι υπάλληλοι της «κίτρινης» ΚΑΕ. Ο πάτερ-Αριστείδης που τέλεσε τον αγιασμό ευχήθηκε σε όλους καλή αγωνιστική χρονιά, με υγεία και φυσικά επιτυχίες.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την Παρασκευή το απόγευμα, στο Αλεξάνδρειο, πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την ομάδα μπάσκετ του Άρη.

Το «παρών» έδωσαν οι παίκτες, το τεχνικό τιμ, η διοίκηση και οι υπάλληλοι της «κίτρινης» ΚΑΕ.

Ο πάτερ-Αριστείδης που τέλεσε τον αγιασμό ευχήθηκε σε όλους καλή αγωνιστική χρονιά, με υγεία και επιτυχίες στο παρκέ.

Το… μενού στη συνέχεια περιελάμβανε προπόνηση για την ομάδα του Βαγγέλη Αλεξανδρή η οποία προετοιμάζεται για το πρώτο της επίσημο παιχνίδι, την Τρίτη, για την πρώτη αγωνιστική της Β’ φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας με αντίπαλο τον νικητή της αναμέτρησης Φιλαθλητικός-Κόροιβος Αμαλιάδας.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x