Ελλάδα

Σπανούλης: «Έχω μιλήσει ήδη με τη διοίκηση»

Μία πρώτη συζήτηση με τη διοίκηση του Ολυμπιακού, με θέμα την ανανέωση του συμβολαίου του, αποκάλυψε πως είχε ο Βασίλης Σπανούλης. «Σίγουρα είναι για μένα προτεραιότητα ο Ολυμπιακός», δήλωσε ο V-Span σε ερώτηση σχετικά με το ενδιαφέρον των Ράπτορς για εκείνον.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μία πρώτη συζήτηση με τη διοίκηση του Ολυμπιακού, με θέμα την ανανέωση του συμβολαίου του, αποκάλυψε πως είχε ο Βασίλης Σπανούλης.

«Σίγουρα είναι για μένα προτεραιότητα ο Ολυμπιακός», δήλωσε ο V-Span σε ερώτηση σχετικά με το ενδιαφέρον των Ράπτορς για εκείνον.

«Έχω ήδη μιλήσει με τη διοίκηση. Σίγουρα είναι για μένα προτεραιότητα ο Ολυμπιακός και πρώτα θα μιλήσω μαζί τους. Έχουμε ήδη πει κάποια πράγματα και το μόνο που μπορώ να πω τώρα είναι ότι πρώτα θα ακούσω τον Ολυμπιακό», τόνισε σχετικά ο Βασίλης Σπανούλης.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x