Ελλάδα

Στα 9 ban η ΑΕΚ, ποινή και στον Άρη από τη FIBA!

Νέος «πονοκέφαλος» στην ΑΕΚ, καθώς η FIBA της επέβαλε ακόμη ένα ban και πλέον έχει εννιά! Ban και στον Άρη!
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ούτε 24 ώρες δεν πέρασαν και στην ΑΕΚ επιβλήθηκε νέο ban από τη FIBA!

Η παγκόσμια ομοσπονδία γνωστοποίησε πως η «Ένωση» έχει πλέον 9 ban, ενώ τον ίδιο «πονοκέφαλο» έχει πλέον και ο Άρης, καθώς του επιβλήθηκε επίσης μία ποινή!

Αμφότεροι, λοιπόν, έχουν περιθώριο 20 ημερών από εκείνη που τους επιβλήθηκε η συγκεκριμένη τιμωρία, να διευθετήσουν τα ζητήματά τους και να σβήσουν τα ban, ειδάλλως η ΕΟΚ θα προχωρήσει σε ανάκληση δελτίων από τα ρόστερ τους.

FIBA: 9 ban η ΑΕΚ, ban και στον Άρη!

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x