Ελλάδα

Selfie αναχώρησης για Ευρωμπάσκετ από την Εθνική Γυναικών (pic)

Η Εθνική Γυναικών αναχώρησε για την Τσεχία, όπου θα λάβει μέρος στο Ευρωμπάσκετ (15-26 Ιουνίου), όπου για τον τρίτο όμιλο θα αντιμετωπίσει Σερβία, Σλοβενία και Γαλλία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μία ?? και στο ?? για την Τσεχία και το #EuroBasketWomen2017 @fiba

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hellenic Basketball Federation (@hellenicbf) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x