Στο πλαίσιο της συνέντευξής του στην Cosmote TV, ο Μάκης Αγγελόπουλος ρωτήθηκε για την τοξικότητα που επικρατεί μεταξύ των «αιωνίων» και υπογράμμισε ότι υπήρξε μάρτυρας επεισοδίου ανάμεσα στους ιδιοκτήτες τους. Μίλησε ανοιχτά για την καρτελοποίηση που έχει πλήξει τον ανταγωνισμό, αλλά και για τις ομάδες που χαρακτηρίζει «εθελόδουλες», τονίζοντας πως η ΑΕΚ επιδιώκει να υπηρετεί το γενικό καλό και όχι εγωκεντρικές λογικές.
Συγκεκριμένα, είπε: «Εγώ είμαι με την ΑΕΚ και με ενοχλεί αυτή η τοξικότητα. Υπήρξα και μάρτυρας επεισοδίου μεταξύ των ιδιοκτητών του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού. Η καρτελοποίηση οδήγησε στην εξόντωση του ανταγωνισμού και τώρα τρώγονται για το ποιος θα ελέγξει τη διαιτησία για να πάρει το πρωτάθλημα. Δυστυχώς, έχουμε και μέσα στο πρωτάθλημα πολλές ομάδες που είναι εθελόδουλοι. Βλέπουμε εγωκεντρική προσέγγιση, ''όλα για μας'', ενώ εμείς θέλουμε να βοηθήσουμε το γενικό καλό».
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






