Ελλάδα

Αποθέωση για Αγγελόπουλους στο ΣΕΦ

Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος πήγαν στους οπαδούς του Ολυμπιακού και αποθεώθηκαν.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Λίγο πριν το τελευταίο λεπτό του αγώνα του Ολυμπιακού με τον Προμηθέα στο ΣΕΦ, ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος αποχώρησαν από τη θέση τους στις court seats και κατευθύνθηκαν προς την κερκίδα των οργανωμένων της ομάδας.

Τα δύο αφεντικά της ΚΑΕ καταχειροκροτήθηκαν από τους «ερυθρόλευκους», που άρχισαν να φωνάζουν ρυθμικά «Για πάντα στο λιμάνι Αγγελόπουλοι» ανταποδίδοντας κι εκείνοι το χειροκρότημα στον κόσμο.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x