Ελλάδα

Κρούσμα κορωνοϊού στην ομάδα μπάσκετ του Άρη

Μέλος του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας μπάσκετ του Άρη βρέθηκε θετικό σε έλεγχο Covid-19, όπως γνωστοποίησε η ΚΑΕ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συναγερμός στον Άρη την παραμονή του αγώνα με την ΑΕΚ για την 4η αγωνιστική της Stoiximan Basket League. Μέλος του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό. Οι «κίτρινοι» ακολουθούν όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Η επίσημη ενημέρωση της ΚΑΕ Άρης:

«Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει ότι μέλος του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας βρέθηκε θετικό σε έλεγχο Covid-19.

Το κρούσμα βρίσκεται ήδη σε καραντίνα και η ΚΑΕ ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες που ορίζει το Υγειονομικό Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, της ΓΓΑ και του ΕΣΑΚΕ, έχοντας ως πρώτο μέλημα την υγεία των μελών της ομάδας».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x