Ελλάδα

Βραβεύτηκε από το Λαύριο ο Κακλαμανάκης (pics)

Οι ιθύνοντες του Λαυρίου βράβευσαν τον σέντερ της ΑΕΚ, Δημήτρη Κακλαμανάκη, για την προσφορά του στην ομάδα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ιδιαίτερη στιγμή για τον Δημήτρη Κακλαμανάκη, ο οποίος επέστρεψε ως αντίπαλος στο Λαύριο και βραβεύτηκε από την ομάδα της ανατολικής Αττικής πριν από την έναρξη του αγώνα με την ΑΕΚ.

Ο 25χρονος σέντερ της «Ένωσης» έλαβε μια τιμητική πλακέτα και μια ανθοδέσμη από τον κόουτς των γηπεδούχων, Χρήστο Σερέλη, και τον αρχηγό των γηπεδούχων, Χρήστο Κουζέλογλου.

Θυμίζουμε ότι ο Κακλαμανάκης φόρεσε τη φανέλα του Λαυρίου για μια τετραετία (2015-19).





Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x