Ελλάδα

Εντυπωσιακοί οι Έφηβοι, νίκησαν τις ΗΠΑ!

Με τους Λούντζη και Μωραΐτη να κάνουν… όργια, η Εθνική Εφήβων επικράτησε 82-67 των ΗΠΑ για το τουρνουά «Άλμπερτ Σβάιτσερ», που γίνεται στο Μάνχαϊμ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μετά από δύο μέτριες εμφανίσεις και ήττες από Γαλλία και Ιταλία, η Εθνική Εφήβων έδειξε τα δόντια της.

Με πρωταγωνιστές τους Μιχάλη Λούντζη του Παναθηναϊκού και Δημήτρη Μωραΐτη της ΑΕΚ, που είχαν από 19 πόντους, επικράτησε εύκολα 82-67 των ΗΠΑ και διπλασίασε τις νίκες της, μετά από εκείνη της πρεμιέρας απέναντι στην αδύναμη Αίγυπτο.

Η Ελλάδα αντιμετωπίζει αύριο (31/3) στις 16.30 την Κίνα.

Οι πόντοι της Εθνικής: Λούντζης 19 (4ρ,3α, 3κλ), Μωραΐτης 19 (6ρ, 7α), Δομπρογιάννης, Σκούφης, Παπαδάκης Στ. 4 (2κλ), Μπολάτογλου 6, Ιορδάνου 8 (6ρ, 3α), Παπαδάκης Κ. 2, Τάτταρης 8, Αγραβάνης 4, Χρηστίδης 8 (6ρ), Κουρέπης 6 (4ρ).

Συνολικά: 33/66 εντός πεδιάς (50%), 22/42 δίποντα (52,4%), 11/24 τρίποντα (45,8%), 7/9 βολές (77,8%), 37 ( 31-6) ριμπάουντ, 22-11 ασίστ, 25-17 λάθη, 8-16 κλεψίματα, 4-3 τάπες.

ΗΠΑ: Μουρ 4, Κινγκ, Τέρνερ 6, Μακ, Ρόουζ 21, Φλαγκ 16, Μπόχεϊμ 3,Ένγκελχαρντ, Κλάιν, Ράιτ 6, Μπρουκς 5, Πέιντερ 8

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x