Ελλάδα

Έφτασαν στη σύσκεψη του ΕΣΑΚΕ οι Αγγελόπουλοι (pic)

Τα αφεντικά της ΚΑΕ έφτασαν στα γραφεία της λίγκας.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Λίγο μετά τις 14:00 προσήλθαν στα γραφεία του ΕΣΑΚΕ για τη σύσκεψη των ιδιοκτητών των ΚΑΕ οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος.

Τα αφεντικά των «ερυθρόλευκων» συνόδευαν ο αντιπρόεδρος, Γιώργος Σκινδήλιας, καθώς επίσης οι Χρήστος Μπαφές και Νίκος Λεπενιώτης.

Μάλιστα, ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος είπε απευθυνόμενος στα ΜΜΕ: «Στις συνεδριάσεις του ΕΣΑΚΕ δεν έρχεστε ποτέ. Σήμερα γιατί;».

Μεγάλη προσφορά από το Pamestoixima.gr: Αγγλικοί εμφύλιοι στους τελικούς Τσάμπιονς Λιγκ και Γιουρόπα Λιγκ σε σούπερ απόδοση*! *Όροι και προϋποθέσεις

Advertisement

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x