Ελλάδα

Έπαιζε με κάταγμα κόντρα στον Ολυμπιακό!

Ο Ρόμπερτ Λόουερι έβαλε… φωτιά στο δεύτερο ημίχρονο του ματς της Κηφισιάς με τον Ολυμπιακό, με τον Αμερικανό γκαρντ να παίζει με κάταγμα από το πρώτο μέρος!
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Κηφισιά έφτασε πολύ κοντά στο να νικήσει για δεύτερη σερί χρονιά τον Ολυμπιακό στο Ζηρίνειο και μεγάλη συμβολή σ’ αυτό θα είχε ο Ρόμπερτ Λόουερι, ο οποίος έκανε ό,τι ήθελε την άμυνα των «ερυθρόλευκων» στο δεύτερο ημίχρονο.

Ωστόσο, το… θεαματικό της υπόθεσης ήταν πως ο Αμερικανός γκαρντ αγωνιζόταν με κάταγμα στο δάχτυλο του δεξιού του χεριού από το πρώτο μέρος!

Για την ιστορία, ο Λόουερι τελείωσε το ματς με 15 πόντους, 6 ριμπάουντ και 4 ασίστ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x