Ελλάδα

Φώτσης: «Διαμαντίδης ο χειρότερος οδηγός»! (video)

«Έδωσε»... στεγνά τον φίλο και συμπαίκτη του, Δημήτρη Διαμαντίδη ο Αντώνης Φώτσης, όταν κλήθηκε να επιλέξει τον χειρότερο πράσινο οδηγό!

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Έδωσε» τον Δημήτρη Διαμαντίδη ο Αντώνης Φώτσης!

Ο υπαρχηγός του Παναθηναϊκού απάντησε σε κουίζ της Ευρωλίγκας και «κατονόμασε» τον αρχηγό του τριφυλλιού ως τον χειρότερο οδηγό μεταξύ των μελών της ομάδας.

«Ο Δημήτρης Διαμαντίδης είναι ο χειρότερος οδηγός. Όχι γιατί είναι επικίνδυνος, αλλά επειδή οδηγεί αρκετά αργά, επειδή φοβάται τα πάντα στην οδήγηση», είπε χαρακτηριστικά ο Batman αιτιολογώντας την απάντησή του!

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x