Ελλάδα

Γιαννακόπουλος στον ΣΠΟΡ FM: «Ο Ολυμπιακός θα έχει ντέρμπι με το Πευκοχώρι»

Το νέο σχόλιο του Δημήτρη Γιαννακόπουλου για τη συμμετοχή του Ολυμπιακού στην Α2.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σχολιάζοντας την απουσία του Ολυμπιακού από το επόμενο πρωτάθλημα της Basket League, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος υπογράμμισε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 πως οι Πειραιώτες θα έχουν τα δικά τους ντέρμπι στην Α2 με το Πευκοχώρι.

«Τα εθνικά πρωταθλήματα είναι ύψιστης σημασίας. Η Ευρωλίγκα είναι μια φορά την εβδομάδα. Πρέπει να υπάρχει η αντιπαλότητα μέσα στη χώρα, Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, Μπαρτσελόνα-Ρεάλ κλπ. Θα παίξουμε και με τον Ολυμπιακό, στην Ευρωλίγκα και ίσως στο Κύπελλο. Ο Ολυμπιακός θα έχει τα δικά του ντέρμπι με το… Πευκοχώρι και όλες τις υπόλοιπες ομάδες», ανέφερε μεταξύ άλλων ο ισχυρός άνδρας της «πράσινης» ΚΑΕ.

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη:

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x