Ελλάδα

Η τετράδα που πέρασε από ντόπινγκ στο ΟΑΚΑ

Όπως πάντα, έτσι και την Κυριακή από δύο παίκτες Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού πέρασαν από έλεγχο ντόπινγκ στο ΟΑΚΑ μετά τη λήξη του τρίτου τελικού της Basket League.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι δύο από τους «πράσινους» ήταν οι Αντώνης Φώτσης κα Νίκος Παππάς, ενώ για τους φιλοξενούμενους «ερυθρόλευκους» πέρασαν από έλεγχο οι Ιωάννης Παπαπέτρου και Βαγγέλης Μάντζαρης.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x