Ελλάδα

Ξεφτιλίστηκε ο Πανιώνιος, αλλά γίνονται κι αυτά...

Τα εύσημα ανήκουν στο νικητή, αλλά για τον Αρη έγραψε ο Μιχάλης ο Λεάνης, οπότε εμείς θα ασχοληθούμε με το "φάντασμα" του Πανιωνίου, που πέρασε από το Αλεξάνδρειο.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στα 23 χρόνια που είμαι στην δουλειά και στα οποία 23 χρόνια από τη πρώτη μέρα ασχολούμαι με τον Πανιώνιο, δεν έχω ξαναδεί χειρότερη εμφάνιση από αυτή, που έκανε στην Θεσσαλονίκη.

Ναι, έχει χάσει με 40 και 50 πόντους από τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, αλλά από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Από τους κολοσσούς της Ευρώπης.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Τόλη Κοτζιά στο superbasket.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x