Ελλάδα

Λάσκαρης: «Δεν μπορούμε να πούμε πως φταίνε οι διαιτητές» (video)

Η τύχη ήταν αυτή που στέρησε από τον Άρη μία μεγάλη νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό και τίποτε άλλο, όπως είπε ο Νίκος Λάσκαρης στους παίκτες μετά το τέλος του ματς.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Περήφανος για την εμφάνιση του Άρη στην ήττα από τον Ολυμπιακό, ήταν ο Νίκος Λάσκαρης.

Ο μεγαλομέτοχος της «κίτρινης» ΚΑΕ επισκέφτηκε τα αποδυτήρια μετά το τέλος του παιχνιδιού και μοίρασε συγχαρητήρια στους παίκτες του Δημήτρη Πρίφτη, λέγοντάς τους στη συνέχεια πως η τύχη ήταν αυτή που τους στέρησε τη νίκη απέναντι σε ένα μεγάλο αντίπαλο.

Δείτε το βίντεο:

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x