Ελλάδα

Οι… χιονισμένες καλημέρες του Ολυμπιακού (pics)

Μετά την Αθήνα και ο Πειραιάς ντύθηκε στα λευκά από το χιόνι που πέφτει από το βράδυ και η ΚΑΕ Ολυμπιακός είπε την δική της… καλημέρα στα social media.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με μία φωτογραφία από το ΣΕΦ και το «Καραϊσκάκη» στα… λευκά από το χιόνι καλημέρισε τους ακόλουθούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ΚΑΕ Ολυμπιακός.

Οι εικόνες, δείχνουν τις δύο έδρες του μπασκετικού και του ποδοσφαιρικού τμήματος χιονισμένες και οι «ερυθρόλευκοι» θέλησαν να δείξουν την ενότητα που υπάρχει στον σύλλογο με την φράση «παλεύουμε μαζί».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x