Ελλάδα

Έξαλλος με τους διαιτητές ο Ντόρσεϊ, χρεώθηκε με τεχνική ποινή!

Ο Τάιλερ Ντόρσεϊ ζήτησε φάουλ με έντονο τρόπο, αλλά αντ’ αυτού, χρεώθηκε με τεχνική ποινή στο πρώτο δεκάλεπτο του ντέρμπι του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ, στο ΣΕΦ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τα… νεύρα του είχε ο Ντόρσεϊ, μετά από ένα άστοχο τρίποντο, θεωρώντας ότι του έγινε φάουλ από τον Χαμπ, με το σκορ στο 5-15, ωστόσο τελικά «έφαγε» τεχνική ποινή, στο πρώτο δεκάλεπτο του ντέρμπι του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ.

Δείτε τη φάση εδώ:

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x