Επισημοποιήθηκε το διαζύγιο ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Κώστα Αντετοκούνμπο, με την ΚΑΕ να ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον αθλητή, ευχαριστώντας τον για τις υπηρεσίες του.
Ο Έλληνας σέντερ προβάρει ήδη τη κίτρινη φανέλα του Άρη και αναμένεται άμεσα να γίνει μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης για χάρη του Βασίλη Σπανούλη.
Άλλωστε ο Αντετοκούνμπο πέρασε ολόκληρη την περσινή σεζόν στους Θεσσαλονικείς με τη μορφή δανεισμού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον @Kostas_ante13 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) June 27, 2026
?? https://t.co/Klyxlyn0uG#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/TYVIC9sw54
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






